Wednesday 7 May 2014

Hw Sejarah

8 May 2014-Khamis
ICTL SMKDS

Aku tengah siapkan homework Sejarah sambil buat blog ni. Fuhh, tak cukup tangan.--- hari ahad haritu, cikgu Nooriati suruh buat nota sejarah bab 5 dgn latihannya --- tapi aku buat dari bab 4 sebab aku belum buat bab tu lagi. Malam tadi, aku siapkan nota bab 4 and 5 sampai pukul 12! --- oh ya lupa nak bagitau, aku form 2. Kata cikgu Nooriati, Sejarah form 2 memang paling susah. skrg ni aku tengah siapkan latihannya pulakk. --- Bkn aku jee, kawan aku pon sama. Nasib baik cikgu Ayu tak marah. Sebab cikgu Ayu baik. --- Penat siakk --- 

-Asmira-                                                                                                                     -Capital A-
-2 J-
-Masa ICTL-
Simbol --- = sambung buat hw

No comments:

Post a Comment